سفارش درب اتاق سرور

Home/درب دیتاسنتر (اتاق سرور)/سفارش درب اتاق سرور

سفارش درب اتاق سرور

  • سفارش درب اتاق سرور

    درب ضد حریق را اگر برای اتاق سرور میخواهید ما در خدمتیم
    به اندازه دلخواه شما میسازیم.
    با قفل و یراق مورد نیاز شما میسازیم :
    • درب اتاق سرور با قفل اثر انگشتی
    • درب اتاق سرور با قف کارتی و چشمی
    • با سایر قفل های درخواستی شما
    درب ضد حریق سرور را با هر ابعاد و اندازه ای با هر ویژگی که نیاز داشته باشید تولید خواهیم کرد. سرور ها معمولا داغ میکنند و احتمال آتش سوزی زیادی دارند به همین دلیل از درب های ضد حریق برایشان استفاده میشود تا در صورت آتش سوزی به سایر نقاط سرایت نکند.
    درب ضد حریق سرور
    درب ضد حریق دیتا سنتر
    درب ضد حریق بیت کوین
    درب ضد حریق فارم
    درب ضد حریق برای فارم ها
    اتفاق جدیدی که در حال رخ دادن هست وجود فارم ها و اتاق های ماین برای ارزهای دیجیتال هست که در طی سالیان اخیر هم رشد چشمگیری در ایران داشته اند این اتاق ها که در آن جا تعداد زیادی ماینر برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و اتریوم استفاده میشود به شدت گرم هستند و برق زیادی هم مصرف میکنند.
    از بحث گران شدن دلار و ارزان بودن برق در ایران و به صرفه بودن سیستم فارم و استخراج ارزهای دیجیتال که دلیل اصلی رواج آن در ایران است بگذریم… هرجا که گرم باشد و برق زیادی مصرف بشود احتمال آتش سوزی وجود دارد!  این احتمال که آتش سوزی رخ دهد برای فارم ها زیاد هست و باز هم هر جا که احتمال آتشسوزی باشد شما ملزم به استفاده از درب های ضد حریق خواهید بود که در این زمینه هم در خدمت شما عزیزان هستیم!
     
    در خدمت شما هستیم با ما تماس بگیرید.
    سفارش درب اتاق سرور
    هر گونه سروری که داشتید هرچقدر هم که داغ میکرد و امکان آتش سوزی را بالا میبرد اصلا جای نگرانی نیست ما اینجا هستیم تا نیاز شما عزیزان را برطرف کنیم!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2021-07-11T15:47:16+04:30

    Leave A Comment